« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I Sprawy organizacyjne:

1. otwarcie obrad,

2. stwierdzenie prawomocności obrad,

II Projekt uchwały w sprawie:

7. wydzierżawienia nieruchomości,

10. uzupełnienia składu Komisji Oświaty i Kultury Fizycznej Rady Miasta Żyrardowa,

12. zmiany składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Żyrardowa,

13. zmiany składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Żyrardowa,

14. zmiany składu Komisji Gospodarki Komunalnej, Planu Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Miasta Żyrardowa,

16. wniosków dotyczących poprawy jakości nawierzchni ul. Plonowej,

III Informacje:

1. Informacja o działaniach Prezydenta Miasta i Urzędu Miasta.

2. Funkcjonowanie systemu odpracowywania zadłużenia najemców z tytułu najmu lokalu. Ściągalność należności za najem lokali i podejmowane działania dla poprawy ściągalności należnych kwot.

IV Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

V Wolne wnioski.

VI Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej